معرفی مجموعه سامانده ابزار

معرفی سامانده ابزار

سامانده ابزار یک مجموعه تخصصی در زمینه فروش و تعمیرات ابزار آلات برقی و صنعتی بوده که از سال 1369 فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده است. تیم پشتیانی و خدمات مجموعه از افراد کاملا حرفه ای و متخصص در این زمینه تشکیل شده اند و آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز و گرامی می‌باشند.

از دیگر خدماتی که این مجموعه به شما عزیزان ارائه می‌دهد؛ فروش انواع ابزار آلات برقی شامل دریل (مینی، شارژی و …)، فرز (سنگبری، آهنگری، مینی و …)، بتن کن و … می‌باشد. علاوه بر این تمامی ابزار آلات دستی مانند تراز، متر، پیچ گوشتی، مته، سنگ فرز و … در این فروشگاه موجود بوده و امکان خریداری وجود دارد.

شایان ذکر است که فروشگاه سامانده ابزار دارای ابزارآلات با بهترین و متنوع ترین برند های ایرانی و خارجی مانند توسن، رونیکس، حدید برش، پوکا، آروا، آاگ، متابو و … می‌باشد که تمامی این برندها از کیفت بسیار بالایی برخوردارند و در ادامه برخی از آنها به شما عزیزان مختصرا معرفی می‌شوند:

شرکت ابزارالات توسن

توسن

شرکت توسن فعالیت خود را در زمینه ابزارهای دستی و برقی از سال 1382 آغاز نمود.توسن در طی این سالها در صدد تولید محصولات منطبق با استانداردهای بین المللی ، در جهت بهبود کیفیت مطلوب و افزایش تنوع در تولیدات ابزارهای برقی برآمده و همواره در صدد جلب افزایش رضایت مشتریان می باشد.

در این راستا با توجه به روند روبه رشد سطح علمي، توليدي،صنعتي و خدماتي و نياز به بستر سازي جهت بهبود فرايندها بر آن شد یم تا با گردهمايي متخصصان و كارشناسان مجرب در زمينه هاي گوناگون كه داراي تجارب و سوابق ارزشمند هستند گامي در جهت ايجاد فضاي تبادل دانش و تجربيات مفيد و سازنده در زمينه صنعت بر داشته و شركت فوق را تاسيس نمايد.

چشم انداز شركت:
شركت توسن مي خواهد در مقوله ارائه خدمات در بهترين سطح كيفيت فعاليت نمايد و از ديدگاه ذينفعان ، موسسان شركت، مشتريان و جامعه بعنوان معتبرترين ،توانمندترين، حرفه اي ترين شركت در عرصه صنعت تبديل گردد.

 

شرکت ابزارالات رونیکس

رونیکس

برند رونیکس در سال 1379 بر اساس فکر، ایده و تلاش ایرانی و با هدف عرضه‌ی محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب در زمینه ابزارآلات صنعتی، بنا شده است. تلاش مستمر جوانان خوش‌فکر ایرانی در تحقق ایده‌های ناب، ریشه‌های شکوفایی این خانواده را رقم زده است.

رونیکس با تکیه بر ارکان اصلی خود یعنی کیفیت، تنوع، قیمت‌گذاری منصفانه، رفتار سازمانی متمایز و ارائه خدمات پس از فروش فوق العاده، در طی سال‌های فعالیت خود به برندی پیشرو و مورد اعتماد مصرف کنندگان بدل شده، برندی که همه بتوانند از ابزارآلات متنوع و با کیفیت آن بهره ببرند و اذعان داشته باشند که رونیکس تداوم دارد.

 

شرکت ابزارالات حدید برش

حدید برش

مجموعه تولیدی حدید برش در زمینه تولید ابزارهای برقی صنعتی توسط آقایان رامین و رضا حداد تاسیس گردید.
مجموعه تولیدی حدید برش با مدیریت آقای رامین حداد و بهره‌گیری از تخصص ایشان و توان و تخصص داخلی و جذب و آموزش نیروی انسانی مجرب و متخصص در زمینه‌های طراحی، نقشه‌کشی، قالب‌سازی، ماشین‌سازی، دستگاه‌های تزریق، تراشکاری پیشرفته، دستگاه‌های تولید روتور و استاتور و سیم‌پیچی درون مجموعه موفق شد محصولی صددرصد ایرانی و با کیفیت عالی تولید نموده و بتواند تنها تولیدکننده ابزار برقی صنعتی در ایران شود.

این مجموعه هر ساله محصول جدیدی به سبد محصولات خود اضافه کرده و در تلاش است همچنان نسبت به تولید محصولات جدید اقدام نماید تا سبد کالای تولیدی خود را تکمیل نموده و محصول با کیفیت و به‌روز مطابق با استانداردهای روز دنیا را به هموطنان ارائه نماید.

شایان ذکر است محصولات برند حدید برش دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش 10 ساله می‌باشند. همچنین جهت رفاه حال مشتریان عزیز و رضایت‌مندی آنان، مجموعه تولیدی حدید برش در هر شهر دارای نماینده فعال فروش و خدمات بوده که در اسرع وقت به متقاضیان سرویس‌دهی خواهند کرد.

 

 

شرکت ابزارالات پوکا

پوکا

در سال 1379 شرکت «پوکا» (Pukka) به عنوان اولین شرکت ایرانی، اقدام به واردات قطعات یدکی ابزارآلات برقی مانند آرمیچر و بالشتک کرد. این شرکت با بهره‌گیری از مهندسان و متخصصان در حوزه صنعت توانست باتوجه به نیاز بازار داخلی ایده‌های تولیدی فراوانی به شرکت‌های تولید کننده خارجی ارایه کند.

اولین ایده منجر به تولید یکی از پرفروش‌ترین ابزارآلات این شرکت یعنی فرز G1802 گردید. این امر شروعی بود برای آغاز تجارت گسترده و عظیم شرکت «پوکا» (Pukka)، که هم‌اکنون با ارایه‌ی تنوعی کامل از انوع ابزارآلات برقی توانسته بخش زیادی از نیاز متخصصان و صنعتگران داخلی به این ابزارآلات را پاسخگو باشد.

از جمله ابزارآلاتی که توسط شرکت پوکا عرضه می‌شود می‌توان به انواع دریل‌های برقی و شارژی، فرز، اره‌های برقی، سنباده و رنده اشاره کرد.

 

شرکت ابزارالات آاگ

آاگ

شرکت جنرال الکتریک در سال ۱۸۸۳ توسط فردی به نام امیل راثناو تاسیس شد و پس از گذشت ۴ سال نام شرکت به آ.ا.گ به معنای (Allgemeine Elektricitats-Geselschaft) تغییر یافت. این شخص از پیشگامان ورود خط تولید به کشور آلمان بود و توانست با پشتکار قوی نوآوری را وارد صنعت کند.
درحال حاضر برند قدرتمند AEG یکی از بزرگترین تولید کننده های ابزار حرفه ای در زمینه ساخت و ساز، نجاری و صنعت در سراسر جهان شناخته شده است. کیفیت بالای این ابزارها و داشتن بالاترین استانداردها در ساخت محصولات باعث شده که مصرف گنندگان استقبال بی نظیری در خرید محصولات آاگ داشته باشند.

 

شرکت ابزارالات متابو

متابو

شرکت متابو در سال 1923 توسط فردی به نام Albrecht Schnizler تاسیس شد. نام این شرکت برگرفته شده از الوین مته دستی است که این شخص موفق به ساختش شد.
این برند از معتبرترین شرکت های تولید ابزار برقی است و حدود ۴۰ سال است که وارد بازار ایران شده است. در واقع کارخانه اصلی این شرکت در شهر نورتینگن آلمان است و دارای ۲۵ شعبه مدیریت منطقه ای در کشورهایی مانند استرالیا،ایالات متحده،چین و … بوده که اداره آنها به عهده مدیران متابو می باشد.
این شرکت با برخورداری از تکنولوژی روز جهان توانایی تولید ابزارآلات تجاری، ساختمانی و صنعتی با کیفیت بسیار بالا را دارد و از محبوبیت زیادی در بین کاربران برخوردار است.

 

 

 

 

مجموعه سامانده ابزار تمامی بخش های خدماتی خود را به گونه ای تفکیک کرده است که نه تنها امکان دسترسی برای مشتریان عزیز به راحتی فراهم شده است؛ بلکه باعث شده است تا تمامی نیاز های مراجعه کنندگان عزیز در سریع ترین زمان ممکن و به نحو احسن برآورده شود. در همین راستا تمامی مشخصات بخش های مختلف خدمات سامانده ابزار را به اطلاع شما عزیزان می‌رسانیم:

آدرس واحد فروشگاه ابزار آلات: مشهد- بلوار قرنی- قرنی 24- جنب بانک ملت.

آدرس واحد فروشگاه  قطعات : مشهد- تقاطع بلوار مجد و بلوار قرنی- طبقه 1+ – پلاک 115.

آدرس واحد تعمیرگاه ابزارآلات : مشهد- تقاطع بلوار مجد و بلوار قرنی- طبقه 2+ – پلاک 221.

خدمات پس از فروش سامانده ابزار